خرید شن جادویی

خرید شن جادویی

شنبه 5 تیر 1395نویسنده: میلاد ملقی |


شن جادویی بهترین سرگرمی خلاقیت برای کودک شما. یکی از نیازهای مهم و قطعی کودک، بازی کردن، به ویژه بازی کردن با خاک و ماسه می باشد که تمامی روانشناسان و درمانگرها بازی با خاک و ماسه را توصیه می کنند، اما مشکل اساسی کار با ماسه در منازل و مراکز آموزشی،آلودگی، کثیف شدن و پخش شدن آن در محیط است ولی دیگر با داشتن شن جادویی هپی سند Happy Sand نگران این موضوع نباشید که از نظر شکل ظاهری همانند شن و ماسه است با این تفاوت که لمس کردن آن بی ضرر بوده و بازی با آن جذاب و حیرت انگیز است.
بوسیله شن جادویی می توانید اشکال مختلفی را بسازید و کاملا نرم هستند و این محصول در مدت زمان طولانی سفت نمیشود و باز هم قابل استفاده است.

از آنجایی که در قدیم کوچه باغ پر از شن  و گل بود کودکان براحتی ساعتها مشغول بازی با شن و ماسه و گل رس بودند و انواع مجسمه ها و اشکال رو میساختند.

امروزه بدلیل آسفالت  و سنگفرش بودن همه جا کودکان از این مزیت بدور ماندند  والدین سعی کنند با تهیه شن و یا شن جادویی این شرایط را برای کودک فراهم سازند .

 
    این محصول بر خلاف خمیرهای بازی می باشد و در طولانی مدت سفت نمی شود و غیر قابل استفاده نمی شود .
    مهارت دست ورزی را افزایش می دهد
    هماهنگی دست و ذهن را تقویت می کند
    قدرت تخیل را افزایش می دهد
   کاملا نرم میاشد و  با آن می توان اشکال مختلف را ساخت
بدون هیچ گونه ضرر و یا خطری برای پوست ظریف و حساس کودکان
 بازی کردن با خاک و ماسه یکی از بهترین و لذت بخش ترین بازی های کودکانه است وهمه روانشناسان و رفتاردرمانها بازی با خاک و ماسه را برای کودکان امری ضروری میدانند، اما یک مشکل برای بازی با ماسه در منزل و مراکز آموزشی میباشد و آن آلودگی شن و ماسه و همچنین کثیف شدن محیط و سختی جمع آوری آن و پخش شدن شن در محیط میباشد.

مهارت ذهن و دست و هماهنگی آن ها با هم را افزایش می دهد و شن های جادویی باعث می شوند قدرت تخیل کودک افزایش یابد و همچنین برای پوست های حساس کودکان نیز هیچ ضرر و خطری ندارد.


   


    انواع شن جادویی

    شنبه 5 تیر 1395نویسنده: میلاد ملقی |

    شن جادویی هپی سند Happy Sand از نظر شکل ظاهری همانند شن و ماسه معمولی است اما وقتی آنرا لمس میکنید پی به تفاوت آن خواهید برد.

    بافت شن جادویی همانند خمیر بازی است اما تمامی خصوصیات شن و ماسه را دارا میباشد و تفاوت اصلی آن با خمیرهای بازی عدم سفت شدن آن در استفاده طولانی مدت و بافت خمیری منسجم و در عین حال ماسه مانند آن است و این همان خاصیت جادویی شن هپی سند میباشد.

    خرید شن جادویی

    شن جادویی happy sand محصولی بی نظیر جهت سرگرمی کودکان شما.شن جادویی هپی سندهیچ کثیفی ای ندارد و  و بدون هیچ ضرری برای کودک می تونه ساعت ها کودک شما رو سرگرم کنه.

    بوسیله ساخت اشکال مختلف خلاقیت کودک شما افزایش یافته و با این محصول بی نظیر مجیک سند می تواند اشکال مختلفی را بسازد.این شن ها در مدت زمان طولانی سفت نمی شوند و همیشه قابل استفاده است.

    با این شن ها قدرت تخیل کودک افزایش می یابد و مهارت ذهنی و دست ها و هماهنگی ذهن و اندام حسی کودک شما افزایش می یابد.این محصول بدون هیچ ضرری برای پوست حساس کودکان تولید شده است و بدون هیچ گونه عوارضی برای پوست کودک شما می توانید با اطمینان خاطر آن را استفاده کند.

    ابعاد: 23cm X 19.50cm X 17.50cm ( طول x عرض x ارتفاع ) ( از چپ به راست)
    وزن: 1.80kg

    شن های جادویی
     
    این محصول برای کودکان بالای 3 سال مناسب بوده و از مواد طبیعی و غیرسمی تهیه شده است.

    فروش اسباب بازی شن جادویی هپی سند HAPPY SAND که بافت شن جادویی همانند خمیر بازی است اما تمامی خصوصیات شن و ماسه را دارا میباشد ، دیگر با داشتن شن جادویی هپی سند HAPPY SAND نگران این موضوع نباشید که از نظر شکل ظاهری همانند شن و ماسه است با این تفاوت که لمس کردن آن بی ضرر بوده و بازی با آن جذاب و حیرت انگیز است. تصاویری از این اسباب بازی پرطرفدار شن جادویی هپی سند را در زیر می توانید مشاهده نمایید.

    محتویات پکیج شن جادویی هپی سند Happy Sand :

    • شامل یک میز بادی
    • دارای ۶ قالب در طرحهای مختلف (قلعه و … )
    • ۵ کاردک
    • یک بسته شن 500 گرمی
    • یک پمپ باد دستی
    • دارای سطل
    نظرات 0 + ارسال نظر
    امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.